, Arthrotec gdzie kupić 

Arthrotec gdzie kupić

Szept wiatru...

Temat: cytotec
Kupilam arthrotec forte w aptece ale teraz nie wiem za bardzo jak mam i ile sztuk zazyc by przerwac ciaze. Prosze niech któras pani sie zlituje i napisze jak sie przeprowadza to wszystko!!?? Bylam na stronie womenonweb czy cos tak ale niczego sie praktycznie nie dowiedzialam. Blagam o pomoc bo dluzej tego nie zniose...
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=500



Temat: posłuchajcie
Dzis bede tobic test... Boje sie ze jest za wczesnie- i ze wynik nie bedzie wiarygodny.... Czy naprawde w aptece mozna bez wiekszego problemu kupic arthrotec???
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=1357


Temat: Arthrotec Forte
potrzebuje kupić arthrotec forte proszę o kontakt asiek1974@o2.pl
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=615


Temat: Orginalny Arthrotec Forte (200mg.Mizoprostol)
Dodam jeszcze , że moi klienci są zadowoleni, a na święta i takie okazje jak np. Nowy Rok nadsyłają życzenia sms'em Pozdrawiam Ania No czad ja zamówiłam na wow, wszystko poszło dobrze, też się cieszę, ale nie "nadsyłam" im życzeń sms'em na Nowy Rok i takie tam okazje. Ciekawe czy dziewczyny, którym udało się kupić Arthrotec w aptece i to bez recepty też wysyłają życzenia paniom aptekarkom?
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=2648


Temat: Arthrotec Forte
Anik mozna wiedzieć w której i gdzie aptece mozna kupic arthrotec bez recepty?? Wogóle to dziwne, ze w niektorych miastach nie da sie go kupic bez recepty a w niektorych mozna dostac ot tak jak witaminy? O co z tym chodzi? Moze jakis farmaceuta by mi to wyjasnil????
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=615


Temat: RU486 (mifepristone)"MIFEGYNE"! sprzedam
Witam Was Dziewczyny!  Ja juz sama nie wiem, co mam ze soba zrobic, okropna sytuacja. Jestem w 7-8 tyg, (raczej 8), dla mnie to tragedia. To jest po prostu jak jakis koszmarny sen. Zamowilam juz zestaw na women on web, we wtorek mi wyslali paczke. Wczesniej nawet kupilam arthrotec ale mialam duze obawy przed zazyciem go, boje sie tych wszystkich komplikacji, ktore moga po nim wystapic no i jest ponoc ,mniej skuteczny niz ru. Jednak caly czas go trzymam tak "w razie czego". Najbardziej sie boje tego, ze zestaw nie przyjdzie na czas albo ze poniewaz zawsze mam pecha, znajde sie wsrod tych kilku procent kobiet, na ktore lek nie zadziala. Wtedy to sie chyba zalamie. No i co potem, brac arthrotec czy co??? Jestem ty...
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=627


Temat: Arthrotec Forte , Cytotec i inne mocniejsze porady
czy jest tu ktos kto moze mi pomoc? bardzo pilnie potrzebuje kupic arthrotec lub skontaktowac sie z lekarzem ktory robi zabiegi, jestem juz w krytycznym stanie poniewaz raz mi sie nie udalo i jest juz pozno! BLAGAM NIECH MI KTOS POMOZE!
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=832


Temat: Pilnie kupię Arthrotec!!! Proszę o szybką pomoc!!!
Chciałabym kupić Arthrotec lub Arthrotec Forte, lecz w rozsądnej cenie. Nie jestem bogata! Jeśli ktoś może mi sprzedać za cene jaką oferują w aptekach - 20szt. po mniej więcej 50 zł to kupię.(10 lub 15 zł za 1 tabletkę to nie na moją kieszeń). Bardzo proszę uczciwych ludzi o pomoc, mi w aptece nie sprzedadzą. Błagam niech się ktoś odezwie, bo czas płynie na moją niekorzyść. gg 5820037 lub mail
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=1217


Temat: Arthrotec Forte
...jasność, że również j.w.) : http://superapteka.pl/product_info.php/info/p100018666_Rx---Arthrotec-Forte-x-20-tabl-.html/XTCsid/c814daff78c50dec22e5d05dc8861d43 a także tu (WARSZAWA) : http://www.tanielekarstwa.pl/index.php?dz=szukaj&fraza=A&p=8 a tu ciekawostka - miejscowość Oława : http://www.apteka.senior.pl/45973,arthrotec-tabl-powl-20-szt.html Chyba tyle wystarczy ?? Możliwe, że CZASEM udaje się kupić Arthrotec bez recepty, ale napewno są to przypadki JEDNOSTKOWE.
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=615


Temat: Arthrotec niestety bywa mało skuteczny
Witam mam pytanko i PROSZĘ o pomoc czy taki lek ArthroStop PLUS tez wspomaga w poroneniu?? Bo w skladzie nie ma Misoprostolu ... Czy musze kupic Arthrotec?? Prosze o pomoc ...
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=761


Temat: Arthrotec Forte ... Co znim zrobic ?
czesc dziewczyny. mam pytanie. 23.08 wzielam doustnie 4 tab. arthtotec forte i po jakiejs godzinie zaczelo sie krwawienie, pozniej straszne skurcze, dla pewnosci po 4 godz.wzielam jeszcze 2, dzis juz jest 5-ty dzien a ja nadal mam krwawienie i skrzepy i okropne skurcze. nie wiem co robic. czy to poronienie?? czy co sie dzieje?? a i ja kupilam arthrotec forte bez problemu bez recepty, 20 tab za 55 zl. powiedzialam ,ze moja babcia potrzebuje bardzo na bóle stawow. pomozcie
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=623


Temat: Arthrotec Forte
szkoda mi dziewczyn ktore daja sie nabrac na tych glupich sprzedawcow co sprzedaja za niewiadomo ile... ja kupilam arthrotec 20 tabl. za 50zl w aptece...trzeba troche sie postarac zeby ci sprzedali w aptece, jak ktos chce cos moze wiecej wiedziec to piszcie, moze na cos bede mogla odpowiedziec , ja juz jestem po calym zabiegu...pozdrawiam
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=615


Temat: wielka ściema
Ja słyszałam tylko o jednych tabletkach które mogą wywołać poronienie i właśnie jest to Cytotec.I o tych tabletkach powiedział mi lekarz-ginekolog,i te tez tabletki kupiłam na tym wlasnie forum.Poronienie nastąpiło.Wcześniej tak jak każda z nas chciałam pozbyć sie problemu jak najtańszym kosztem kupiłam Arthrotec Forte,nowe z apteki tabletki.Zażywałam je zgodnie z dawka jaka tu wyczytałam i niestało się nic.Miałam poparzony jezyk,a krwawienia niebyło.Dziewczyny wystarczy tylko pomyslec Arthrotec kosztuje 50 zl,a Cytotec 660zł.Wystarczyło mi tylko 10 tabletek.I jest juz po wszystkim.
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=2510


Temat: ru 486 sprzedam
witam. U mnie możecie kupić arthrotec 50, 20 tabletek(całe opakowanie) za 200 złotych, lub moge odsprzedać 12 tabletek za 150 złotych. Wszystko z ulotką w oryginalnym opakowaniu, odbiór osobisty numer kom. 667 445 001 
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=709


Temat: posłuchajcie
...tych tabletek. Sprawa wyglada tak używałam prezerwatywy no i Patentexu ale chcyba sie nie udalo... Jutro robie test ciążowy ale nie wiem czy nie jest za wczesnie bo do terminu w którym powinnam dostać okres zostały jeszcze 3 dni. Podkreslam ze nawet nie minoł pierwszy miesiąc przerwy i nie mialam jeszcze okresu po skonczeniu brania tabletek antykoncepcyjnych. Czy więc jest to możliwe ,żebym byla w ciązy? Nie wiem co mam robić co prawda ja i chłopak chcemy kupić Arthrotec ale boje sie go wziąśc ponieważ po usunięciu pierwszej ciązy miałam dużo problemów zdrowotnych. Czy moze ktoś mi pomóc? Naprawde proszę
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=1357


Temat: RU-486 + Arthrotec 50
Hej wszystkim. Byłam w takiej samej sytuacji jak Wy. Kupiłam tabletki na tym forum ale jak sie okazało było już za pożno na ich zastosowanie. Wiec nie ominął mnie zabieg Z tego też powodu mam na sprzedaż niewykorzystane tabletki. RU-486 oraz opakowanie Arthrotecu 50. Ru za 200zł a Arthrotec 240zł ( kupiłam arthrotec za 300zł - po 15zł za sztuke) Chce sie tego po prostu pozbyć bo za każdym razem jak na nie patrze wracają niemiłe wspomnienia. Odpowiem również na jakiekolwiek pytania bo przed tym wszystkim sporo sie naczytalam. Jesli jest ktoś zainteresowany to prosze sie odewac na gg: 4150735 to porozmawiamy. Pozdrawiam wszystkie kobietki ktorym sie udało
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=2732


Temat: czy można brać arthrotec doustnie???
wlasnie kupiłam arthrotec i nie wiem w jakich dawkach i co ile godzin go brac. Prosze o pomoc:( gonnia9@wp.pl
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=948


Temat: ru 486 sprzedam
jak chcecie kupić arthrotec 50, 20 tabletek (całe opakowanie)=150 złotych, albo moge odsprzedać 12 tabletek za 100 złotych. mój numer 798312225
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=709


Temat: nie piszcie bzdur
kupiłam arthrotec w aptece na recepte,którą łatwo zdobyłam.za 20 tabletek zapłaciłam 34,50.kupowałam je 11.10, zażyłam w 4 m-cu i po 5 godzinach poroniłam. nioe dajcie się nabrać na ceny po 600 zł
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=885


Temat: JAK SIE CZUJECIE PO.... ??
Nie martw się Aniu tabletki zadziałają jeśli dobrze je zaaplikujesz. Ja jestem już po i też miałam takie obawy. Kupiłam Arthrotec forte 10 tabl.w aptece bez recepty, udało mi się mimo że twierdzili że rcepta jest potrzebna, bardzo prosiłam i sprzedali bez. Tabletki wzięłam w czwartek dopiero o 2 w nocy mimo że zaplanowałam że zażyję o 22. Nie mogłam spać i długo myślałam czy mam to zrobić czy jednak nie, strasznie się bałam. Zostałam z tym problemem zupełnie sama z małym dzieckiem w domu,nie wiedziałam czy dam sobie radę, czy ból będzie do...
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=812


Temat: Arthrotec Forte
Udało mi się kupić arthrotec w aptece. Nachodziłam sie trochę, ale udało się. Zaraz wezmę pierwszą dawkę. Bardzo się boję, jestem przerażona. Jeżeli ktoś, kto już przez to przeszedł, może się odezwać, to będę bardzo wdzięczna. Potrzebuję wsparcia...
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=615


Temat: Cytotec , Arthrotec,inne - cena z apteki ,porada
witam chciałem kupić Arthrotec 10 tab prosze o przesłanie jak naj szybciej mój adres woj opolskie 46-100 ligotka nr 2 Grzegorz Rembielak dziękuje bardzo chociaż pann jest z tych wszystkich wyzyskiwaczy ok.
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=833


Temat: Arthrotec Forte
monia ja tu na forum kupilam arthrotec ( wzielam 10 tabletek-4 doustnie po 2ch godzinach 4 dopochwowo a jak zaczelam krwawic to zazylam 2 pozostale- tak mi zalecila wziasc osoba od ktorej kupowalam- zadzialalo) wiec nie plac kolosalnej kwoty za cytotec bo arthrotec tez dziala. u mnie odbylo sie to w ciagu 1 nocy i nie mialam potem zadnych komplikacji. Po jakims czasie zrobilam sobie usg ( chcialam sprawdzic czy nie ma jakis pozostalosci ale macica na szczescie byla pusta) pozdrawiam
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=615


Temat: ru 486 sprzedam
Na stronie women masz możliwośc kupienia Ru jest to pewne zródło. Tu zdazają sie oszustwa. Mozesz też kupić arthrotec ten lek brałam ja i poskutkował mam jeszcze jeden listek 10 tabletek moge ci odsprzedać jest pewny kupiłam w aptece wczoraj wazny do maja 2010r mój nr gg10243853 lub 600447410 Iza
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=709


Temat: arthrotec w warszawie?
czy ktos z Was moze podac namiary na apteke w Warszawie, gdzie mozna kupic arthrotec bez recepty? jesli nie publicznie, to prosze o taka informacje na maila
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=920


Temat: Arthrotec Forte
Mam 4 tygodniowey problem. Chcialam w aptece kupić Arthrotec Forte, ale pani powiedziała że na to potrzebna jest recepta. Cóż mam zrobić? Może miałbyście do sprzedania? Jestem z Warszawy.
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=615


Temat: RU486 (mifepristone)"MIFEGYNE"! sprzedam
jak chces kupić arthrotec 50 to dwoń 20 tabl. 150 pln 798312225 odbiur osobisty wshód Polski
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=627


Temat: Nie dajcie się nabrać !!!!!
Becia !!! Ja kupiłam Arthrotec forte bez recepty i bez problemu.Pozdrawiam
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=892


Temat: RU 486 - mifepristone
Doskonale, a ile kosztuje? Kupiłam arthrotec i chciałabym jeszcze Ru, bo wolałabym wziąć to doustnie. Proszę o prędką odpowiedź
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=1136


Temat: cytotec
kupie cytotec o ile to orginał wezme całe10 tabletek prosze o odpis ile kosztują wraz z wysyłkom Moge równierz kupić ARTHROTEC prosze o szybki kontakt na meila bardzo mi na tym zalerzy pozdrawiam cracers
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=500


Temat: arthrotec
mam 19 lat i niestety okazalo sie ze jestem w ciazy. dlaczego niestety? bo nie wyobrazam sobie zebym mogla zostac matka w tym wieku mam duzo planow, ktore staram sie zreazlizowac, ale niestety bylam tak glupia ze nie zabezpieczalam sie odpowiednio przy kochaniu i stalo sie. Nie wiedzac co zrobic zaczelam szukac jakis sposobow jak mozna niedopuscic do ciazy, okazalo sie ze sa tabletki wczesnoporonne, bez wachania zaczelam sie o nie starac. Kupilam ARTHROTEC i zazylam je tak jak polecili,1 dawke czyli 4 tabletki, mialam straszne bole, skurcze i krwawienie. Poronilam. Teraz nie czuje sie z tym dobrze. Po dwuch dniach od ich zazycia poszlam do ginekologa i powiedzialm mi ze rzeczywiscie to bylo poronienie. Przepisal mi tabletki ktore powoduja niewielkie skurcze aby oczyscic "pozostalosci". Myslalam ze jak uda mi sie poronic to bede sie cieszyc ale wcale tak nie jest. czuje sie z tym...
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=940


Temat: ARTHROTEC FORTE - ORGINAL Z APT, PARAGON!! TANIO!
krystian jesli chcesz kupic arthrotec to posiadam jeszcze 8 tabletek, są sprawdzone oryginalnej firmy, jak nadal ich potrezbujesz odezwij sie na maila lonely10@op.pl
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=825


Temat: Proszę o pomoc, radę ( co i jak ).
skoro czytales wow, to wiesz jak masz kupic arthrotec w aptece, troche pozno sie spostrzegliscie, dlatego juz zacznij chodzic po aptekach i szukac arthrotecu dla chorej na stawy babci, pros by sprzedali bez recepty, powiedz, ze doniesiesz pozniej, jesli beda koniecznie chcieli, jesli jestes zdeterminowany, to na pewno kupisz... arthrotec forte kosztuje 10tabletek ok.25zl, a arthrotec 20tabletek kosztuje ok.48zl w aptece najlepiej by bylo kupic RU486, ale z wow trzeba czekac, ale moze ktos z...
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=1038


Temat: artrotec forte
arthrotec i arthrotec forte roznia sie iloscia srodka przeciwbolowego-diklofenaku, ktorego jest wiecej w arthrotecu forte, ilosc misoprostolu jest ta sama, w aptece kupuje sie arthrotec 20 tabletek za ok.45zl a arthrotec forte 10 tabletek za ok. 25zl, dlatego najlepiej kupic arthrotec
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=939


Temat: arthrotec
Gdzie mozna swobodnie kupić Arthrotec lub Arthrotec Forte w Lublinie? Bardzo proszę o pomoc.Z góry serdecznie dziękuję.
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=1824


Temat: SPRZEDAM ARTHOTEC LUB CYTOTEC NAJTANIEJ !!
Witam. Pilnie potrzebuję pomocy. Muszę kupić arthrotec forte bo niestety jestm już w trzecim tygodniu ciąży. Tylko błagam w rozsądnej cenie, bo jako studentka mam ograniczony budżet. POMOCY!!! proszę o odpowiedzi na maila, gg 7009676 albo na tel. 663470983
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=618


Temat: novum_vox_mortii
...laskawca, ktory (ciagle nie rozumiem czemu) bierze ogromne pieniadze za stosunkowo tanie tabletki, pomogl komus bezinteresownie. A o bezinteresowniej pomocy wow tak!!! A co do wsparcia, mozesz byc ciagle w kontakcie z WOW sa fora dyskusyjne! Twoja handlara miala dlug wdziecznosci...ja nie wierze,ze ty sadzisz ze dziewczyna, ktora zdarla z Ciebie duzo pieniedzy moze byc dobra Ale w sumie przkonalyscie mnie. Skoro to jest dobre, co robia CI ludzie, to jutro ide kupic arthrotec (mam znajomego lekarza) i sprzedaje po 25 zł tabletka..a co mi tam, wlasnie dwie, prawdopodobnie dorosle dziewczyny napisaly mi, ze to jest DOBRE, a ja chce robic dobre rzeczy i pomagac inym! :) A skoro istnieje czarny rynek lekow, ktore w polsce sa dozwolone, to tu jest doslownie rzeka zlota!! pozdrawiam i do uslyszenia!!
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=1582


Temat: Pytanie
dzieki:) za pol godziny ide kupic Arthrotec, potem go uzyje... bardzo sie boje...
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=981


Temat: Sprzedam ARTHROT
ja przesadzam? dobre...ja nie handluje jak ty, wiec kto tu przesadza...nie rob z siebie dobrej, bo handlujesz po 10zl za sztuke ciekawe czego...dlaczego nie sprzedasz po cenie o jakiej ja mowie, za jaka mozna kupic arthrotec w aptece? odp. bo jestes handlarzem zerujacym na nieszczesciu kobiet! i nie strasz tragiczna sytuacja, mozna kupic lek bez recepty, recepte zdobyc tez mozna, jak sie jest zdeterminowanym, tylko wy handlarze uwazacie, ze to niemozliwe i probujecie sprzedac dziewczynom swoj "towar" www.womenonwaves.org
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=1301


Temat: Arthrotec Forte i co dalej?
Dziekujemy bardzo. Bedziemy probowac wg twoich zalecen. Moze sie uda :) Aha...czy musimy znowu kupic Arthrotec Forte, czy wystarczy zwykly? Jezeli Forte to nie bedzie problemu, tylko pytam, bo zostaly nam 2 tabletki forte i cale opakowanie zwyklych. Forte beloby dopiero na jutro. Nie wiemy, czy mozna tak pomieszac ze raz forte, a raz zwykle.
Źródło: dyscus.nethit.pl/viewtopic.php?t=984